InTRo

Assalamu alaikum!
Nama saya Epping. Saya "berprofesi" sebagai koas. Koas itu nama lain dari dokter muda. Harus belajar dan mengabdi di Rumah Sakit selama kurang lebih 2 tahun atau bisa juga selama-lamanya, baru kemudian bisa dipanggil Pak Dokter. Tapi di sini saya tidak akan berbagi apapun tentang dunia medis yang menjemukan itu. Saya lebih senang membahas kegemaran saya, kesenangan saya dan apa-apa saja yang membuat hal-hal itu timbul. Tiap orang punya minat dan hobi masing-masing, kadang kala kegemaran mereka itu bahkan bertolak belakang dengan bidang yang mereka pelajari demi sesuap nasi. Itulah hidup, penuh dengan pilihan, dan orang-orang yang salah memilih.
Begitu juga saya, saya gemar menulis lagu meskipun tidak bisa baca-tulis partitur. Saya juga senang membuat file-file video bercerita yang orang sebut sebagai film indie. Pada dasarnya saya senang dengan segala hal berbau seni, kecuali airnya, tentu saja.
Di blog ini saya menyimpan karya-karya saya dan membaginya kepada Anda di saat bersamaan. Selama ini lagu-lagu saya cuma mengonggokkan diri mereka di dalam komputer. Baru beberapa waktu yang lalu saya mulai berpikir untuk posting lagu-lagu ini ke blog, sebelum komputer saya, rumah mereka, musnah ditelan rayap... So, selamat datang, Teman... Silahkan dengar blogku...

GoArticles Music Category  

GoArticles Music Category


Birthday Parties and the Enchanting Music

Posted: 19 Aug 2014 10:00 PM PDT

Every years bring us a reminder of how spent our life on earth. Each year at our birthday we are reminded of the great gift of life that god has bestowed upon us, it indeed ...

The Magic Of Love Infused With Music

Posted: 19 Aug 2014 10:00 PM PDT

It is really special to see that when heavens decide to give an angel of your own, A person who is willing to spend their whole life with you just because they love you for ...

Professional Wedding DJ Hire for Weddings and Special Occasions

Posted: 19 Aug 2014 10:00 PM PDT

If you have got set to become a marriage DJ, you'll need to work flat out within the setting out to establish your name. If you get a proposal to DJ, a tiny low party ...

IPods - Music and More With iPod

Posted: 19 Aug 2014 10:00 PM PDT

Apple iPods have gained immense popularity over the years because of their easy and efficient features. An iPod comes handy because of its easy portability. You can listen to your favourite songs anywhere you go ...

How Important Is It to Record in State-Of-The-Art Music Recording Studios?

Posted: 19 Aug 2014 10:00 PM PDT

The recording studio is a fascinating place for bands as well as those with a passion for music. There are lots of state-of-the-art studios that open up their bands for bands and artists to record ...

Manage Your Music With Informative ID3 Tags

Posted: 19 Aug 2014 10:00 PM PDT

As our music collection grows, with more music we create more playlists and strings. This makes it a difficult task to store and find the tracks if they do not have tags. All the tracks ...

Radio Zirandaro - Expertly-Curated Music On the Go!

Posted: 18 Aug 2014 10:00 PM PDT

Since the time immemorial, music has been the source of blissful delight for fans around the world, as they found it to be one of the best sources to unwind drained mood to get a ...

Get the Most Exclusive Trap Beats of the City

Posted: 18 Aug 2014 10:00 PM PDT

This is a time of great distress. Rappers are crawling out of every next pothole. Everyone wants to add the word ???,??"DJ???,??

rEcEnT cOmmEnTS :

MaU DiKiRiMi iNFO LaGu BaRu? KaLo BeGiTu SiLaHKaN:

Masukkan Email Anda di sini

Delivered by FeedBurner

SUPPORTED BY :
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add Sebuah Etalase Karya to Newsburst from CNET News.com Add to The Free Dictionary Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in NewsAlloy Add to Excite MIX Add to Webwag Add to Attensa Receive IM, Email or Mobile alerts when new content is published on this site. Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner