InTRo

Assalamu alaikum!
Nama saya Epping. Saya "berprofesi" sebagai koas. Koas itu nama lain dari dokter muda. Harus belajar dan mengabdi di Rumah Sakit selama kurang lebih 2 tahun atau bisa juga selama-lamanya, baru kemudian bisa dipanggil Pak Dokter. Tapi di sini saya tidak akan berbagi apapun tentang dunia medis yang menjemukan itu. Saya lebih senang membahas kegemaran saya, kesenangan saya dan apa-apa saja yang membuat hal-hal itu timbul. Tiap orang punya minat dan hobi masing-masing, kadang kala kegemaran mereka itu bahkan bertolak belakang dengan bidang yang mereka pelajari demi sesuap nasi. Itulah hidup, penuh dengan pilihan, dan orang-orang yang salah memilih.
Begitu juga saya, saya gemar menulis lagu meskipun tidak bisa baca-tulis partitur. Saya juga senang membuat file-file video bercerita yang orang sebut sebagai film indie. Pada dasarnya saya senang dengan segala hal berbau seni, kecuali airnya, tentu saja.
Di blog ini saya menyimpan karya-karya saya dan membaginya kepada Anda di saat bersamaan. Selama ini lagu-lagu saya cuma mengonggokkan diri mereka di dalam komputer. Baru beberapa waktu yang lalu saya mulai berpikir untuk posting lagu-lagu ini ke blog, sebelum komputer saya, rumah mereka, musnah ditelan rayap... So, selamat datang, Teman... Silahkan dengar blogku...

GoArticles Music Category  

GoArticles Music Category


8 Powerful Tips On How To Make Millions With Your Music Career

Posted: 14 Feb 2014 10:00 PM PST

A Step-By-Step Guide On the Information You Must Have Every One of Us is a Singer or Musician: Ask me how? Well I want you to know that everyone of us sang our first song, ...

Riverside Piano Refinishing And Tips On Finding The Best

Posted: 14 Feb 2014 10:00 PM PST

If you always wanted a worker that can help you in regards with the piece that gives the soothing melody through pressing of the keys, the riverside piano refinishing is the perfect solution to your ...

Why You Should Consider Live Music for Your Next Event

Posted: 14 Feb 2014 10:00 PM PST

Any live performance or live music for this matter oozes vitality and exhilaration, not to mention the visual impact that is simply unachievable with recorded music. Every time a musician or a band performs live ...

Sound Effects For Your Music Production

Posted: 14 Feb 2014 10:00 PM PST

Audio movies tend to be defined as small movies as well as videos which might be along with a total musical portion, normally by way of song. The audio online video media nowadays is utilized ...

Songs That Roop Kumar Rathod Fans Cherish

Posted: 14 Feb 2014 10:00 PM PST

Roop Kumar Rathod has covered many famous Bollywood numbers. Some of them have been blockbuster hits. He belongs to that genre of singers whose songs do not age with passing time. His songs are remembered ...

The Right Qualities of Vocal Teachers for Young Students

Posted: 13 Feb 2014 10:00 PM PST

Not all vocal teachers are qualified to teach younger group of students. One must devise a good technique to be able to reach out to children since they typically tend to be playful and have ...

Tips From Violin Teachers: How to Minimize Pain and Injury While Playing Violin

Posted: 13 Feb 2014 10:00 PM PST

Beginners who just took violin lessons and are excited and anxious to learn the violin often disregard the well-being of their body when playing. While playing the violin can give you a lot of benefits, ...

rEcEnT cOmmEnTS :

MaU DiKiRiMi iNFO LaGu BaRu? KaLo BeGiTu SiLaHKaN:

Masukkan Email Anda di sini

Delivered by FeedBurner

SUPPORTED BY :
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add Sebuah Etalase Karya to Newsburst from CNET News.com Add to The Free Dictionary Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in NewsAlloy Add to Excite MIX Add to Webwag Add to Attensa Receive IM, Email or Mobile alerts when new content is published on this site. Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner