InTRo

Assalamu alaikum!
Nama saya Epping. Saya "berprofesi" sebagai koas. Koas itu nama lain dari dokter muda. Harus belajar dan mengabdi di Rumah Sakit selama kurang lebih 2 tahun atau bisa juga selama-lamanya, baru kemudian bisa dipanggil Pak Dokter. Tapi di sini saya tidak akan berbagi apapun tentang dunia medis yang menjemukan itu. Saya lebih senang membahas kegemaran saya, kesenangan saya dan apa-apa saja yang membuat hal-hal itu timbul. Tiap orang punya minat dan hobi masing-masing, kadang kala kegemaran mereka itu bahkan bertolak belakang dengan bidang yang mereka pelajari demi sesuap nasi. Itulah hidup, penuh dengan pilihan, dan orang-orang yang salah memilih.
Begitu juga saya, saya gemar menulis lagu meskipun tidak bisa baca-tulis partitur. Saya juga senang membuat file-file video bercerita yang orang sebut sebagai film indie. Pada dasarnya saya senang dengan segala hal berbau seni, kecuali airnya, tentu saja.
Di blog ini saya menyimpan karya-karya saya dan membaginya kepada Anda di saat bersamaan. Selama ini lagu-lagu saya cuma mengonggokkan diri mereka di dalam komputer. Baru beberapa waktu yang lalu saya mulai berpikir untuk posting lagu-lagu ini ke blog, sebelum komputer saya, rumah mereka, musnah ditelan rayap... So, selamat datang, Teman... Silahkan dengar blogku...

GoArticles Music Category  

GoArticles Music Category


Vocalscience ?,,? Method The Alternative Approach to Speaking and Singing.

Posted: 10 Oct 2013 10:00 PM PDT

We often hear the saying, " you are what you eat". I can also, with absolute certainty, say that you are what you speak and sing. How so, you may ask? Holistically speaking, the voice ...

Book Live Band For Events: The Prime Element For A Party Success

Posted: 10 Oct 2013 10:00 PM PDT

Everyone enjoys attending and planning parties! The success of these events usually depends on your ability to book a wonderful live band for events. Finally, you have made the decision to book live band for ...

How Zumba Dancing Improves Self-Esteem and Sheds Pounds

Posted: 10 Oct 2013 10:00 PM PDT

If you are hunting for an alternative to workout that is fun to do and can shed remarkable number of lbs, then there is no better option than zumba dance. As it makes dancers feel ...

How to Select a Dance Studio for Wedding Dance Lesson?

Posted: 10 Oct 2013 10:00 PM PDT

Most of us prefer wedding dance programs Montclair when it comes to tie the knot and have two left feet with someone special on the special day of wedding ceremony. In a wedding event, everybody ...

Live Music For Events: Plan It In A Unique Way

Posted: 10 Oct 2013 10:00 PM PDT

It might be a memorable as well as rewarding experience to organize live music for events like wedding, corporate and social gatherings. There are many people who plan some events every year and hire live ...

How To Make Holiday Celebrations Even Better

Posted: 09 Oct 2013 10:00 PM PDT

The cool winds are blowing and soon enough you can smell the sweet scent of Xmas in the air. Many people highly anticipate this time of the year. It is the best time for celebrations ...

Things You Should Try These Holidays

Posted: 09 Oct 2013 10:00 PM PDT

The holidays are coming fast. It is that time of the year once again. A lot of people are excited by this season. It is the season for various festivities and celebrations. It is the ...

Awaken Your Child's Potentials in Music With Toy Guitars

Posted: 09 Oct 2013 10:00 PM PDT

Toys are made to entertain children and allow them to enjoy their time. These little gadgets are part of your little's one's fantasy world. Playthings stimulate his imagination. They can take him to a world ...

rEcEnT cOmmEnTS :

MaU DiKiRiMi iNFO LaGu BaRu? KaLo BeGiTu SiLaHKaN:

Masukkan Email Anda di sini

Delivered by FeedBurner

SUPPORTED BY :
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add Sebuah Etalase Karya to Newsburst from CNET News.com Add to The Free Dictionary Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in NewsAlloy Add to Excite MIX Add to Webwag Add to Attensa Receive IM, Email or Mobile alerts when new content is published on this site. Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner