InTRo

Assalamu alaikum!
Nama saya Epping. Saya "berprofesi" sebagai koas. Koas itu nama lain dari dokter muda. Harus belajar dan mengabdi di Rumah Sakit selama kurang lebih 2 tahun atau bisa juga selama-lamanya, baru kemudian bisa dipanggil Pak Dokter. Tapi di sini saya tidak akan berbagi apapun tentang dunia medis yang menjemukan itu. Saya lebih senang membahas kegemaran saya, kesenangan saya dan apa-apa saja yang membuat hal-hal itu timbul. Tiap orang punya minat dan hobi masing-masing, kadang kala kegemaran mereka itu bahkan bertolak belakang dengan bidang yang mereka pelajari demi sesuap nasi. Itulah hidup, penuh dengan pilihan, dan orang-orang yang salah memilih.
Begitu juga saya, saya gemar menulis lagu meskipun tidak bisa baca-tulis partitur. Saya juga senang membuat file-file video bercerita yang orang sebut sebagai film indie. Pada dasarnya saya senang dengan segala hal berbau seni, kecuali airnya, tentu saja.
Di blog ini saya menyimpan karya-karya saya dan membaginya kepada Anda di saat bersamaan. Selama ini lagu-lagu saya cuma mengonggokkan diri mereka di dalam komputer. Baru beberapa waktu yang lalu saya mulai berpikir untuk posting lagu-lagu ini ke blog, sebelum komputer saya, rumah mereka, musnah ditelan rayap... So, selamat datang, Teman... Silahkan dengar blogku...

GoArticles Music Category  

GoArticles Music Category


Anyone Can Make Killer Beats With Beat Making Software

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

Want to make beats but have no skills? No studio? No musical expertise at all? Don't worry about it. With good beat making software anyone can bang out quality beats. Even you!There are many kinds ...

Tips to hire a good wedding DJ

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

Wedding is a memorable event of your life and you want to choose everything best for your wedding. But sometimes you make a mistake in choosing a good DJ due to lack of time. You ...

Tips to become a professional wedding DJ

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

If you have decided to become a wedding DJ you may have to work hard in the beginning to establish your name. If you get an offer to DJ a small party or occasion do ...

Responsibilities of a DJ

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

If you think that the only responsibility of a DJ is to play music and entertain the guests, then you are wrong. There are many other things that a DJ has to do while entertaining ...

How to hire a DJ for a corporate event

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

It is important to hire a quality DJ for any event. A DJ can make your party memorable by playing heart thrilled music. A good DJ knows how to keep the audience moving on the ...

Why DJ is important for your wedding?

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

Wedding is an event that happens once in your life time and it is the time when you tie a knot with your dream partner. You want to do best in your wedding and start ...

A Historical Outlook Of the Recorder

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

The recorder uses a performer's mouth in order to produce a pitch as it is a small woodwind instrument. The recorder has openings throughout the body of the instrument and when they are covered the ...

Digital Piano Evaluation - 3 Common Digital Piano Manufacturers

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

The digital piano is really a good competitor when it comes to design, style, variety, and quality to most acoustic pianos on the market. We all know that there are a number of musicians in ...

Finding the best online coupons

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

Each retailer and service provider is interested in the welfare of their business. While advertising, a good pricing policy, and certain drops in price can attract more customers, the most compelling way to get a ...

What Are The Piano Notes Of The Keyboard And How Do You Know Which One Is Which?

Posted: 20 Jan 2012 10:00 PM PST

One of the most confusing aspects of learning how to play the piano is making sense of all the different notes of the keyboard. Beginners may know that each key is represented by a letter ...

rEcEnT cOmmEnTS :

MaU DiKiRiMi iNFO LaGu BaRu? KaLo BeGiTu SiLaHKaN:

Masukkan Email Anda di sini

Delivered by FeedBurner

SUPPORTED BY :
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add Sebuah Etalase Karya to Newsburst from CNET News.com Add to The Free Dictionary Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in NewsAlloy Add to Excite MIX Add to Webwag Add to Attensa Receive IM, Email or Mobile alerts when new content is published on this site. Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner