InTRo

Assalamu alaikum!
Nama saya Epping. Saya "berprofesi" sebagai koas. Koas itu nama lain dari dokter muda. Harus belajar dan mengabdi di Rumah Sakit selama kurang lebih 2 tahun atau bisa juga selama-lamanya, baru kemudian bisa dipanggil Pak Dokter. Tapi di sini saya tidak akan berbagi apapun tentang dunia medis yang menjemukan itu. Saya lebih senang membahas kegemaran saya, kesenangan saya dan apa-apa saja yang membuat hal-hal itu timbul. Tiap orang punya minat dan hobi masing-masing, kadang kala kegemaran mereka itu bahkan bertolak belakang dengan bidang yang mereka pelajari demi sesuap nasi. Itulah hidup, penuh dengan pilihan, dan orang-orang yang salah memilih.
Begitu juga saya, saya gemar menulis lagu meskipun tidak bisa baca-tulis partitur. Saya juga senang membuat file-file video bercerita yang orang sebut sebagai film indie. Pada dasarnya saya senang dengan segala hal berbau seni, kecuali airnya, tentu saja.
Di blog ini saya menyimpan karya-karya saya dan membaginya kepada Anda di saat bersamaan. Selama ini lagu-lagu saya cuma mengonggokkan diri mereka di dalam komputer. Baru beberapa waktu yang lalu saya mulai berpikir untuk posting lagu-lagu ini ke blog, sebelum komputer saya, rumah mereka, musnah ditelan rayap... So, selamat datang, Teman... Silahkan dengar blogku...

GoArticles Music Category  

GoArticles Music Category


Points To Consider Before Downloading Karaoke Songs

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

In downloading karaoke songs there are several things that you will consider.Would I be sued for copyright law violation if I download this karaoke or does the site provide legal downloading? Do I have to ...

How To Convert Midi Songs To Karaoke Songs

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

Many of us want to sing karaoke songs. We want the lyrics of our favorite songs to appear on the screen. But creating karaoke is a tedious work to do and time consuming. So the ...

How To Convert VCD Karaoke To DVD Karaoke

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

VCD Karaoke cannot be converted directly to DVD Karaoke. It involves lot of process. But here I listed some methods which is easier to do if you mastered the steps. It??• • s hard at ...

How to Choose the Best Turntable for Your Needs

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

How to buy the top turntable...Really depends on how much of your cash you can part with and what you  you plan to use it.  The partying DJ will have different criteria than the home ...

Step By Step Guide To Understanding Vocal Warmup Exercise

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

The first thing to remember when doing warm up vocal exercises, make sure that you know what the purpose of the exercise is. Each warm up vocal exercise should have a specific purpose in mind. ...

Justin Bieber Pray New Song

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

Check out the best songs of Justin Bieber Pray and find music videos/lyrics. JB just come out with a new song on November 12. It will hit the stores late November, but will only be ...

Lady gaga will be the next queen of pop

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

Lady GaGa has become far from being just a trendsetter of this era's pop music, she also dominates the fashion world and isn't looking to stop!. The previous year or so she was seen as ...

Don't Buy iPhone Ringtones - Make Them Yourself

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

The latest vogue among all iPhone users trying to individualize the Apple of their eye is to download or make free iPhone ringtones. As the iPhone handset does not have the free ringtone feature and ...

Madonna still is glorious

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

The answer we all like to obtain to the question is undoubtedly "What motivates her?", she answers: "I am stimulated simply by many types of things most commonly New York City which is actually where ...

The Very Strange History of the Fender Squier Guitar!

Posted: 30 Nov 2010 10:00 PM PST

Whether you are just starting, intermediate, or a pro guitarist Fender Squier guitars are made with you in mind, offering quality affordable instruments to inspire you every step of the way to reach your ultimate ...

rEcEnT cOmmEnTS :

MaU DiKiRiMi iNFO LaGu BaRu? KaLo BeGiTu SiLaHKaN:

Masukkan Email Anda di sini

Delivered by FeedBurner

SUPPORTED BY :
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add Sebuah Etalase Karya to Newsburst from CNET News.com Add to The Free Dictionary Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in NewsAlloy Add to Excite MIX Add to Webwag Add to Attensa Receive IM, Email or Mobile alerts when new content is published on this site. Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner