InTRo

Assalamu alaikum!
Nama saya Epping. Saya "berprofesi" sebagai koas. Koas itu nama lain dari dokter muda. Harus belajar dan mengabdi di Rumah Sakit selama kurang lebih 2 tahun atau bisa juga selama-lamanya, baru kemudian bisa dipanggil Pak Dokter. Tapi di sini saya tidak akan berbagi apapun tentang dunia medis yang menjemukan itu. Saya lebih senang membahas kegemaran saya, kesenangan saya dan apa-apa saja yang membuat hal-hal itu timbul. Tiap orang punya minat dan hobi masing-masing, kadang kala kegemaran mereka itu bahkan bertolak belakang dengan bidang yang mereka pelajari demi sesuap nasi. Itulah hidup, penuh dengan pilihan, dan orang-orang yang salah memilih.
Begitu juga saya, saya gemar menulis lagu meskipun tidak bisa baca-tulis partitur. Saya juga senang membuat file-file video bercerita yang orang sebut sebagai film indie. Pada dasarnya saya senang dengan segala hal berbau seni, kecuali airnya, tentu saja.
Di blog ini saya menyimpan karya-karya saya dan membaginya kepada Anda di saat bersamaan. Selama ini lagu-lagu saya cuma mengonggokkan diri mereka di dalam komputer. Baru beberapa waktu yang lalu saya mulai berpikir untuk posting lagu-lagu ini ke blog, sebelum komputer saya, rumah mereka, musnah ditelan rayap... So, selamat datang, Teman... Silahkan dengar blogku...

GoArticles Music Category  

GoArticles Music Category

Free-Movies-and-Music.com

Posted: 09 Apr 2008 05:51 PM CDT

Come and join the hottest site for downloading unlimited music and movies never miss anything new that came out enjoy your favrote artist or movie star . Now enjoy downloading the hottest and the best...

A Hard Rock Broadside from Soundside

Posted: 09 Apr 2008 01:15 PM CDT

If I had the power, I would change the title of the new Soundside CD from "Seconds to Sunrise" to "Working Man's Soundside." No, not as some type of homage to the Grateful Dead or thei...

How to Share Videos and Mobile Clips

Posted: 09 Apr 2008 10:00 AM CDT

Many web sites give the facility to upload and share videos from camcorder, webcam, and mobile phone. Almost all web sites support videos in the QuickTime Format. Most sites do not limit video lengt...

Guidelines to Create Mobile Site

Posted: 09 Apr 2008 09:58 AM CDT

A mobile blog directly publishes the contents on the Internet from a mobile device. Mobile blogging is getting popular as cell phones with the facilities of camera allow people to mail photos. Mobile...

Guitar Lesson Videos - What Is The Attraction?

Posted: 09 Apr 2008 08:11 AM CDT

Once upon a time, long, long ago men and women learnt to play guitar from books or, if they were lucky, a guitar teacher. Books could supply them with the information they needed like what the note sy...

Easy Tips to Better Your Piano Playing Skills

Posted: 09 Apr 2008 03:32 AM CDT

"Practice makes a man perfect." No skill can be acquired without constant practice. Practice becomes increasingly important for learning various forms of art- be it painting, dancing, singing,...

<b>Should You Learn Guitar On Your Own or With a Teacher ?</b>

Posted: 09 Apr 2008 01:45 AM CDT

So you have bought your first guitar and decided to learn how to play ? Congratulations. Many people say they would like to learn to play such and such instrument but never actually follow up on t...

<b>Korean Guitars ? They are better than you think.</b>

Posted: 09 Apr 2008 01:16 AM CDT

That's right, you heard me. I saw you smirking when you read the title. I am here to tell you that Korean guitars have come a long way since their shoddy debut. Please bear with me.

The tim...

eMusic And Hudson Entertainment Sign Online Music Distribution Deal

Posted: 08 Apr 2008 10:40 PM CDT

The Mobile Music Powerhouse Adds Online Music Distribution to its Repertoire Redwood Shores, Calif - Hudson Entertainment, a premiere provider of entertainment content, announced today that it is ex...

rEcEnT cOmmEnTS :

MaU DiKiRiMi iNFO LaGu BaRu? KaLo BeGiTu SiLaHKaN:

Masukkan Email Anda di sini

Delivered by FeedBurner

SUPPORTED BY :
Add to Google Reader or Homepage Subscribe in NewsGator Online Add Sebuah Etalase Karya to Newsburst from CNET News.com Add to The Free Dictionary Subscribe in Bloglines Add to Plusmo Subscribe in NewsAlloy Add to Excite MIX Add to Webwag Add to Attensa Receive IM, Email or Mobile alerts when new content is published on this site. Subscribe in podnova Add to Pageflakes Powered by FeedBurner